Teknisk Supporter søges til Nic. Christiansen Gruppen i Kolding
Er du en stærk tekniker med gode kommunikative evner og bred erfaring fra bilbranchen? Og brænder du for at supportere vores forhandler i forbindelse med garanti og tekniske spørgsmål? Så er her en spændende mulighed for dig.
Support af forhandlere
Du bliver en del af Service & Warranty afdelingen, hvor du vil opleve en flad struktur og at vi hjælper hindenden med at hjælpe forhandlerne. Du får en bred kontaktflade med forhandlere på tværs af Danmark og får rig mulighed for sparring med kompetente kolleger. Du kommer ind i en afdeling med godt sammenhold, hvor vi støtter og supportere hinanden hvor det er nødvendigt. I stillingen vil du opleve frihed under ansvar og samtidig have mulighed for at udvikle dine kommunikative evner og tekniske viden.
Du får til opgave at supportere vores forhandlere i forhold til både garanti-spørgsmål, tekniske spørgsmål samt fejl på biler. Du kommer primært til at beskæftige dig med support via mail og telefon på mærkerne Hyundai, BYD, og flere andre mærker fremadrettet.
Dine primære arbejdsopgaver bliver:
- Support af forhandlere i forhold til tekniske udfordringer
- Fejlsøgning og problemløsning "når andre har givet op"
- Proaktivt at søge viden omkring vores mærker og modeller og formidle denne til relevante parter
- At supportere kollegaer på tværs af afdelinger i forhold til teknik
- At vejlede forhandlere i garantisager, herunder godkendelse af garantireparationer
- At deltage i relevante events, møder og kurser
Dit arbejdssted bliver primært på vores kontor i Kolding. Rejseaktivitet i mindre grad må påregnes.
Gode tekniske egenskaber og kommunikative evner skaber din succes
Vi forstiller os, at du har nogle års erfaring fra autobranchen og gerne fra en lignende stilling. Du er uddannet automekaniker, autoteknolog, autoelektriker eller lignende og har derigennem en tung teknisk viden og forståelse.
Som person er du detalje-orienteret, struktureret og har en proaktiv tilgang til problemløsning. Du er en god kommunikator, og formår at formidle løsningsforslag til komplekse tekniske udfordringer på en let forståelig måde. Du er nysgerrig på nye teknologier og er videbegærlig af natur.
Det er et krav at du er flydende i både dansk og engelsk i skrift og tale. Teknisk kendskab til Hyundai eller Kia er en fordel men ikke et krav.
Din arbejdsplads
Nic. Christiansen Gruppen er en ledende figur i den nordiske autobranche og beskæftiger ca. 1.000 medarbejdere. Ud over vores stærke position i Danmark, har vi også kontorer i Norge, Finland, Baltikum og Tyskland. Nic. Christiansen Gruppen består af en række selskaber, der primært beskæftiger sig med import og detailsalg af biler, reservedele og tilbehør samt finansiering og leasing af biler. Vores værdier er ordentlighed, ambition, sammenhold og passion. Dette kommer til udtryk i vores nærvær med kunder, kolleger og samarbejdspartnere, og vores medarbejdere er drivkraften for vores succes og vores vision; "Moving mobility and people".
Vil du lære endnu mere om vores kollegaer og hvad du kan blive en del af? Følg os på Instagram - NCG People og LinkedIn
Skal vi udvikle os sammen
Lyder det som en spændende mulighed, ser vi frem til at modtage din ansøgning og dit CV snarest muligt. Vi indkalder til samtaler løbende, så søg allerede i dag. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Service & Warranty, Per Møller Madsen, på tlf. 42 14 10 80.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om os:
Nic. Christiansen Gruppen har siden 1967 samlet på stærke brands og dygtige medarbejdere og står i dag bag importen af bl.a. Jaguar, Land Rover og Hyundai samt drift af bilkæderne, Bayern AutoGroup, Terminalen og British MotorGroup. Med operationer i hele Norden og Baltikum og med mere end 750 engagerede medarbejdere er vi en af Nordens største koncerner i bilbranchen. Drevet af sammenhold, passion, ordentlighed, integritet og ambitioner arbejder vi hver dag på at gøre gode ting bedre – og på at levere mobilitetsløsninger, der både flytter mennesker og fremtiden med.