Reservedelsrådgiver til Team ODE - En del af Semler Mobility Amager
Vil du arbejde med nogle af Danmarks førende bilmærker, og motiveres du af at skabe langvarige relationer med vores erhvervskunder? Sætter du pris på et velorganiseret lager og kan lide at arbejde med opgaver inden for salg af reservedele? Så er du måske vores nye kollega i Team ODE: Original Dele Engros.
Hvad skal jeg lave?
Som reservedelsrådgiver med afsæt i B2B handel vil du stå for en række vigtige arbejdsopgaver indenfor indkøb og salg af reservedele til vores erhvervskunder i hele Storkøbenhavn. Du indgår i et selvstændigt team, hvor kundepleje samt tillidsfulde relationer er vigtige.
Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Aktivt deltage i at sælge reservedele via kald, e-mail og andre platforme.
- Følge op på kundens oplevelse og tage handling på løsningen.
- Assistere med kundeservice i butikken og med generelle og salgsfremmende opgaver.
- Håndtere privatkald sekundært til B2B handel.
Afdelingen består af flere teams, som fx tilbehør, salg til værksted, logistik mf. Vi udgør med mindre teams en større afdeling, som har et stærkt fællesskab. Alle har et primært specialområde, men vi hjælper og støtter hinanden og kommer samlet i mål. Den samlede viden og erfaring er høj og vi videns deler glædeligt på tværs.
Bliv en del af en topmoderne forhandler
Du indgår i et eftermarkedsteam af bilentusiaster, hvor vi sælger reservedele og tilbehør af højeste kvalitet, så derfor er vores faciliteter i samme klasse. Du får sammen med dine kollegaer et lager i absolut topklasse. Vores højeste prioritet er glade medarbejdere og slutoplevelsen hos kunden.
Du kan forvente:
- En reservedelsafdeling, som vi kontinuerligt udvikler på.
- Stor interaktion afdelingerne i mellem, for at sikre det optimale slutresultat.
- Sikre at kunden går herfra med en yderst tilfredsstillende oplevelse.
- En afdeling som tager ansvar, hvor vi bl.a. tager pulsen på trivslen flere gange årligt.
Du har den rette holdning og er åben for nye indtryk
Vi søger en dedikeret og udadvendt medarbejder til salg af autoreservedele. Din baggrund kan være fra en eftermarkedsorienteret stilling i Autobranchen. Fx en reservedelsgrossist eller en tilbehørsspecialist men også en teknisk vendt stilling, men søger en kundevendt rolle, hvor flair for at omsætte teknisk viden til salg er der.
For os er det vigtigste, at du forstår at sætte dig i kundens sted og omsætte det til handling, som skaber salg, tilfredshed og loyalitet. Færdighederne og systemerne skal vi nok lære dig op i, energien, lysten og en teamplayer er det, som vi søger. Du trives med en hverdag, hvor der er fart over feltet i ordets bredeste forstand. Du arbejder selvstændigt, men værdsætter samtidig din rolle som medlem af et godt team, der arbejder for en fælles sag.
Vi forventer desuden, at du:
- Har flair for ny teknologi og ser på læring med nysgerrighed og spænding.
- Har empati og forståelse, både for kunder og kollegaer og træffer ordentlige beslutninger.
- Sætter en ære i at vide alt om dit felt og søger aktivt information på egen hånd.
- Har øje for detaljen og god kvalitet og sætter en ære i købmandskab.
Om os
Vi er en del af Semler Gruppen, og vi beskæftiger os med salg og reparation af nogle af Danmarks stærkeste bilmærker Volkswagen, SKODA, SEAT, CUPRA og Audi. Vi tilbyder et afvekslende job i en spændende forretning med et attraktivt miljø, gode kolleger og mange udviklingsmuligheder for dig. Vi tilbyder løn efter dine kvalifikationer, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder som fx bonusordning.
Lyder det som noget for dig?
Så ser vi frem til at høre fra dig. Vi behandler ansøgninger løbende, så skynd dig og send din ansøgning til os.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Reservedelschef Kewin Olsson på telefon 22 96 66 56.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Stærke værdier forener os på tværs
Som ny kollega i Semler Gruppen bliver du del af et stort fællesskab på mere end 2800 kolleger. Vi har forskellige ansvarsområder og møder ind på forskellige adresser i forskellige selskaber, men vi er alle forenet af fælles værdier, der fungerer som et kompas for vores måde at arbejde på.
Vi er nemlig ordentlige og gør vores bedste for at skabe tilfredse kunder og leverandører. Det kræver, at vi er dedikerede og sætter en ære i vores arbejde hver eneste dag. Samtidig bestræber vi os på at være nytænkende og udforske nye måder at gøre tingene på. Alt dette gøres med et glimt i øjet, hvor vi altid samarbejder med respekt for hinanden og et smil på læben.